Indoboardgames.com
 
It is currently Fri Sep 21, 2018 1:10 am

All times are UTC + 7 hours




Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Fri Dec 13, 2013 11:48 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 04, 2009 7:53 pm
Posts: 1071
emang statusnya gimana? masih otw ato blom dikirim dari sononya?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Sat Dec 14, 2013 8:06 am 
Offline

Joined: Tue Jun 26, 2012 11:53 am
Posts: 327
Sudah dikirim masbro, should be anytime soon sampai solo

_________________
ceL's BG collection

Empower People, Inspire Lives


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Mon Dec 16, 2013 4:49 pm 
Offline

Joined: Tue Jun 26, 2012 11:53 am
Posts: 327
EXCELLENT NEWS!!

Coup udah sampai di tangan, sekarang posisi ada di bro ricky.. silahkan diambil sama bro ricky atau pas meetup hari jumat.. Semua KS extra dan bonus didalem box semua..

untuk biaya BM dikenakan 28 ribu/orang, bisa ditransfer ke BCA 2533209980 an Marcel Ferlendi, Thanks

_________________
ceL's BG collection

Empower People, Inspire Lives


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Tue Dec 17, 2013 12:02 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 04, 2009 7:53 pm
Posts: 1071
kalo dikirim bisa ga? jauh nih dari jakbar, ntar sekalian gw trf ongkirnya


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Tue Dec 17, 2013 7:19 am 
Offline
Forum Staff
Forum Staff
User avatar

Joined: Wed Sep 24, 2008 9:52 am
Posts: 5244
Location: Jakarta
yontory wrote:
kalo dikirim bisa ga? jauh nih dari jakbar, ntar sekalian gw trf ongkirnya


sebaiknya diambil deh bro, gua ga yakin bisa tau kapan ada waktu ngepaknya buat di kirim di kantor lumayan sibuk soalnya.

_________________
MEMOIR '44ImageCHAMP
rbayu2 BGG profile | Best Buy Collection
.................................................
a proud owner of 29 Martin Wallace games


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Tue Dec 17, 2013 10:16 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 04, 2009 7:53 pm
Posts: 1071
rbayu2 wrote:
yontory wrote:
kalo dikirim bisa ga? jauh nih dari jakbar, ntar sekalian gw trf ongkirnya


sebaiknya diambil deh bro, gua ga yakin bisa tau kapan ada waktu ngepaknya buat di kirim di kantor lumayan sibuk soalnya.


kalo gitu bisa nitip ke Hananto ga ya? gw juga ga ada waktu buat kesana soalnya.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Tue Dec 17, 2013 10:49 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Jun 19, 2010 10:42 pm
Posts: 650
cel1990 wrote:
EXCELLENT NEWS!!

Coup udah sampai di tangan, sekarang posisi ada di bro ricky.. silahkan diambil sama bro ricky atau pas meetup hari jumat.. Semua KS extra dan bonus didalem box semua..

untuk biaya BM dikenakan 28 ribu/orang, bisa ditransfer ke BCA 2533209980 an Marcel Ferlendi, Thanks


udah transfer buat biaya BM nya cel, thanks..


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Tue Dec 17, 2013 10:50 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Jun 19, 2010 10:42 pm
Posts: 650
rbayu2 wrote:
yontory wrote:
kalo dikirim bisa ga? jauh nih dari jakbar, ntar sekalian gw trf ongkirnya


sebaiknya diambil deh bro, gua ga yakin bisa tau kapan ada waktu ngepaknya buat di kirim di kantor lumayan sibuk soalnya.


Blm lagi kl OB kantor nya ricky lupa ngirim, ahahaha...

gw jg nitip aja deh rick, kl si hananto dtg jumat nitip ke dia, kl ngga ke joji...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Tue Dec 17, 2013 12:39 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Nov 29, 2012 11:17 am
Posts: 336
Location: Bekasi Barat
yontory wrote:
rbayu2 wrote:
yontory wrote:
kalo dikirim bisa ga? jauh nih dari jakbar, ntar sekalian gw trf ongkirnya


sebaiknya diambil deh bro, gua ga yakin bisa tau kapan ada waktu ngepaknya buat di kirim di kantor lumayan sibuk soalnya.


kalo gitu bisa nitip ke Hananto ga ya? gw juga ga ada waktu buat kesana soalnya.


gw jg nih dah lama ga ikut meetup Jumat >.<

_________________
I am bad and that's good. I will never be good and that's not bad. There is no one I would rather be than me.
- Wreck-It Ralph -

Little Collections


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Coup - bluff & deception in the world of The Resistance
PostPosted: Tue Dec 17, 2013 3:14 pm 
Offline
Forum Staff
Forum Staff
User avatar

Joined: Wed Sep 24, 2008 9:52 am
Posts: 5244
Location: Jakarta
@yontory&danu: bisa2

_________________
MEMOIR '44ImageCHAMP
rbayu2 BGG profile | Best Buy Collection
.................................................
a proud owner of 29 Martin Wallace games


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 7 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by TBF Photoshop Forum